De Monteur als ambassadeur
Alleen technische kennis is niet meer voldoende om klanten te winnen en te behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je dus niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de training de monteur als ambassadeur!
Tijdens deze training ga je aan de hand van je persoonlijke DISC Workplace Profiel ontdekken wat jouw voorkeursgedragsstijl is. Daarna leer je hoe je op een zeer effectieve manier kunt aansluiten bij de verschillende gedragsstijlen om je heen. Het directe gevolg hiervan is dat de communicatie en samenwerking met klanten en collega's enorm verbetert!
Inhoud training
-
Inzicht DISC gedragsstijlen
-
Herkennen stijlen en vinden juiste aansluiting
-
Hoe kom ik over? Verbaal en non-verbaal
-
Omgaan met weerstand
-
Oefenen verschillende casussen
-
Inzicht in positie van klant
-
Oefeningen heldere communicatie
De training De Monteur als ambassadeur duurt 1 dag en kan in company gegeven worden. Neem voor meer informatie contact op met Roozen & Oonk.